Scam tipu jual barang lagi

Salam tujuan saya viral dia ni sbb dia tipu saya , saya jauh dari sarawak nak beli iphone , dh saya bank in dia tipu saya pulak bagi no tracking yang salah , saya tak tahu apa salah saya , saya bukan org senang gumpul duit sbb nak beli ip tapi dia pulak tipu saya , kejam sungguh dia ni. saya skolah lagi bukan mampu nak beli hp lagi nak cari duit pun susah , saya tahu saya jauh takpayah la tipu camtu hm dah dpt duit dia larikan diri pulak , cakap nak post harini guna j&t sampai skarang belum reply . Fb dia dh delete acc , ig dia ada kat situ ! SAYA NAK DIA PULANGKAN DUIT SAYA TU JA. SAYA ORANG SUSAH BUKAN SENANG NAK CARI DUIT , DAH KAWIN TAKKAN MAKAN DUIT HARAM ? . dia bagi location tempat yang salah dia cakap dia orng bangsar tapi bukan !
#TOLONG SAYA SHARE SAMPAI DIA PULANGKAN DUIT SAYA
#PENIPU

01124145395

168621090454
Maybank
Noor Fatin Syahira

0149029567…nie no laki dia..sy lol mula mula dpt…Sekarang dah blok sy…tlg kawan2 dlm nie kol pulak….mintak dia pulangkan je duit org tu

Fp post link

Share scam ni:

1 thought on “Scam tipu jual barang lagi”

  1. Dia scam saya dan suami juga! Sewa kereta kami, 2 hari pertama dia bayar, tapi lepas2 tu taknak bayar. Berdalih-dalih! Tengah ke bank lah, jalan jem lah, tengah busy lah! Dia berpakat dengan orang nama Muhammad Shafiq Ashraff (No. K/P: 970427-14-5653) – Copy IC mamat ni ada kat saya. Cakap ak guna kereta untuk boss nama Gopinath A/L Subramanian. Copy IC dia ni pun ada kat saya. Sekarang kereta saya tak tau ada kat mana. Tolong alert, dia ni scammer!! Report polis semua dah dibuat.

    Reply

Tinggalkan komen atau maklumat tambahan